

Nalewka z miodunką BIO LUNGENKRAUT TRANK 500ml
Opis
Św. Hildegarda mówiła o leczniczych właściwościach miodunki w ten sposób:
„Jeśli niewłaściwe lub cuchnące soki wysyłają do mózgu gaz, który kieruje te opary dalej do płuc, to należy wygotować miodunkę w wodzie, po gotowaniu zostawić ją w wodzie i pić tę wodę przez tydzień. Kiedy się zużyje, należy wszystko powtórzyć”. HzB
Św. Hildegarda wskazywała tym samym na pomocnicze działanie nalewki z miodunką w dolegliwościach związanych z płucami, przy obrzęku płuc, kaszlu i dusznościach.
Skład: wino ekologiczne* (zawiera siarczyny), ziele miodunki plamistej* (Pulmonaria officinalis L.).
* Składniki z upraw ekologicznych.
AT-BIO-402
Rolnictwo UE/Spoza UE.
Zawartość składników w zalecanej do spożycia dziennej porcji produktu:
Składnik |
Zawartość w 65 ml |
Ziele miodunki |
0,325 mg |
Zawartość alkoholu max 9,3 % obj.
Masa netto: 500 ml
Sposób użycia: Porcję 65 ml spożyć raz dziennie przed posiłkiem. Wstrząsnąć przed użyciem. Zalecana kuracja 2-6 butelek.
Osad na dnie butelki pochodzi z naturalnych składników Produktu i nie stanowi jego wady.
Produkt nie jest przeznaczony dla dzieci i kobiet w ciąży oraz kobiet karmiących piersią. Produkt zawiera alkohol, po przyjęciu preparatu nie należy podejmować prowadzenia pojazdów. Produkt przeznaczony dla osób dorosłych.
Suplementy diety nie mogą być stosowane jako substytut zróżnicowanej diety. Nie należy przekraczać zalecanej dziennej porcji. Przechowywać w nienasłonecznionym miejscu. Po otwarciu przechowywać w warunkach chłodniczych około 8 ˚C i spożyć w ciągu 2 miesięcy. Przechowywać w sposób niedostępny dla małych dzieci.
Producent: Hildegard GmbH St Posch, A-4880 Georgen St am Weinberg 23, Austria
Dystrybutor: Sunvita Sp. z o.o., Al. Prymasa Tysiąclecia 46 lok.202, 01-242 Warszawa
Firma St. Hildegard Posch gwarantuje najwyższą jakość naturalnych surowców i zapewnia zgodność produktów z oryginalnymi recepturami świętej Hildegardy z Bingen.
Chcesz zobaczyć jak powstają produkty ziołowe firmy Posch?
Opinie pochodzą tyko od zalogowanych klientów, którzy kupili dany produkt. Po zatwierdzeniu wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.